Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 02, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Vox FM zmienia ramówkę i rozpoczyna kampanię

Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa sieci Radio Vox FM (Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA) i rusza letnia ramówka rozgłośni.

Kampania obejmuje outdoor (nośniki Grupy Ströer), a jej twarzą jest Roman Czejarek, współprowadzący poranne pasmo sieci. Autorem kreacji jest Pentagon Studio, media rozgłośnia zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. Od dziś zmienia się ramówka stacji. Jak już informowaliśmy, pojawił się specjalny program przedpołudniowy ”Do usłyszenia latem...”, który prowadzą Roman Czejarek i Małgorzata Kurzajewska. W weekendy odwiedzać będą wozem satelitarnym miejsca turystyczne w regionach nadawania sieci (Pomorze Zachodnie, Podhale, Mazowsze).

(KRZ, 02.07.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.