Sieć Vox FM zmienia ramówkę i rozpoczyna kampanię
02.07.2007, 08:50
Dziś rozpoczyna się kampania reklamowa sieci Radio Vox FM (Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA) i rusza letnia ramówka rozgłośni.
Kampania obejmuje outdoor (nośniki Grupy Ströer), a jej twarzą jest Roman Czejarek, współprowadzący poranne pasmo sieci. Autorem kreacji jest Pentagon Studio, media rozgłośnia zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. Od dziś zmienia się ramówka stacji. Jak już informowaliśmy, pojawił się specjalny program przedpołudniowy ”Do usłyszenia latem...”, który prowadzą Roman Czejarek i Małgorzata Kurzajewska. W weekendy odwiedzać będą wozem satelitarnym miejsca turystyczne w regionach nadawania sieci (Pomorze Zachodnie, Podhale, Mazowsze).(KRZ, 02.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










