"Wprost" sprzedawany z ręki w nadmorskich kurortach
02.07.2007, 08:50
Od 9 lipca do końca wakacji tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") w ok. 30 nadmorskich kurortach, m.in. Helu, Władysławowie, Juracie, Jastrzębiej Górze, Kołobrzegu i Świnoujściu, będzie kolportowany przez ulicznych sprzedawców.
Tygodnik można będzie kupić od sprzedawców ubranych w stroje z logo ”Wprost” (ok. 100 osób). – Poprzez obecność w kurortach chcemy zwiększyć sprzedaż tygodnika i dotrzeć do osób wyjeżdżających na wakacje – tłumaczy Elżbieta Leszczyńska, specjalistka ds. public relations w AWR ”Wprost”. Nie ujawnia, czy z tego powodu nakład pisma wzrośnie. Średnia sprzedaż ogółem ”Wprost” w okresie styczeń-kwiecień br. wyniosła 139 703 egz. (ZKDP).(AW, 02.07.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










