Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piłkarski budżet reklamowy Visy dla Wieden & Kennedy

Niezależna agencja reklamowa Wieden & Kennedy zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu reklamowego prowadzonego przez bank kredytowy Visa sponsoringu mistrzostw świata w piłce nożnej.

Wartość budżetu wynosi ok. 200 mln dolarów. W przetargu, oprócz W&K, wzięły udział pracujące już dla Visy przy okazji innych przedsięwzięć agencje Rainey Kelly Campbell, Roalfe/Y&R, TBWA\Chiat\Day, 180° Amsterdam i Saatchi & Saatchi London. Zadaniem Wieden & Kennedy będzie stworzenie globalnych kampanii reklamowych Visy z okazji dziesięciu kolejnych wydarzeń piłkarskich, m.in. mundialu w 2010 r. w RPA, mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet w 2008 r. w Chinach i mistrzostw świata w kategorii U-20 w Kanadzie.

(ATS, 29.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.