Piłkarski budżet reklamowy Visy dla Wieden & Kennedy
29.06.2007, 08:14
Niezależna agencja reklamowa Wieden & Kennedy zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu reklamowego prowadzonego przez bank kredytowy Visa sponsoringu mistrzostw świata w piłce nożnej.
Wartość budżetu wynosi ok. 200 mln dolarów. W przetargu, oprócz W&K, wzięły udział pracujące już dla Visy przy okazji innych przedsięwzięć agencje Rainey Kelly Campbell, Roalfe/Y&R, TBWA\Chiat\Day, 180° Amsterdam i Saatchi & Saatchi London. Zadaniem Wieden & Kennedy będzie stworzenie globalnych kampanii reklamowych Visy z okazji dziesięciu kolejnych wydarzeń piłkarskich, m.in. mundialu w 2010 r. w RPA, mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet w 2008 r. w Chinach i mistrzostw świata w kategorii U-20 w Kanadzie.(ATS, 29.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










