Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Peppermint przygotowuje letnie akcje dla Lecha

Agencja usług marketingowych Peppermint opracuje strategię obecności marki Lech (Kompania Piwowarska SA) latem na Wybrzeżu.

Głównym elementem działań będą eventy w wybranych miejscowościach turystycznych. Ich celem jest zbudowanie skojarzeń marki Lech z dynamicznymi wydarzeniami. Akcje marki rozpoczną się w lipcu i potrwają dwa miesiące. Będą nawiązywać do realizowanej od kwietnia strategii komunikacji Lecha pod hasłem ”Nadchodzi piątek”.

(TW, 29.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.