Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja D&M Advertising promuje międzynarodowy zlot żaglowców

”Wszyscy do żagli” – pod takim hasłem trwa kampania promująca największy zlot żaglowców The Tall Ships’ Races 2007.

Reklamy 51. edycji regat zamówiono w prasie (m.in.: ”Gazeta Wyborcza”, ”Wprost”, ”Żagle”, ”Głos Szczeciński”), telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3), radiu (Polskie Radio Szczecin), Internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Wsparciem dla nich są okładki biletów kolejowych, reklamy wielkoformatowe na pociągach dalekobieżnych oraz statkach wycieczkowych. Za przygotowanie strategii komunikacji marketingowej odpowiada warszawska agencja reklamowa D&M Advertising. Sponsorem głównym The Tall Ships’ Races 2007 są: Bosman (Carlsberg Polska) i PKP Przewozy Regionalne. Zlot żaglowców odbędzie się od 4 do 7 sierpnia w Szczecinie.

(DOK, 29.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.