Agencja D&M Advertising promuje międzynarodowy zlot żaglowców
29.06.2007, 08:14
”Wszyscy do żagli” – pod takim hasłem trwa kampania promująca największy zlot żaglowców The Tall Ships’ Races 2007.
Reklamy 51. edycji regat zamówiono w prasie (m.in.: ”Gazeta Wyborcza”, ”Wprost”, ”Żagle”, ”Głos Szczeciński”), telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3), radiu (Polskie Radio Szczecin), Internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Wsparciem dla nich są okładki biletów kolejowych, reklamy wielkoformatowe na pociągach dalekobieżnych oraz statkach wycieczkowych. Za przygotowanie strategii komunikacji marketingowej odpowiada warszawska agencja reklamowa D&M Advertising. Sponsorem głównym The Tall Ships’ Races 2007 są: Bosman (Carlsberg Polska) i PKP Przewozy Regionalne. Zlot żaglowców odbędzie się od 4 do 7 sierpnia w Szczecinie.(DOK, 29.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










