New Age Media wchodzi do Rumunii i tworzy międzynarodową sieć sprzedaży
New Age Media, dom sprzedaży reklam w multipleksach Cinema City i kinach IMAX, otwiera oddział w Rumunii. To drugie, obok istniejącego od kilku miesięcy na Węgrzech, biuro firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Otwarcie biura w Rumunii jest początkiem tworzenia NAM International, międzynarodowej sieci sprzedaży reklamy kinowej. Firma planuje bowiem ekspansję w innych krajach regionu. Obecnie w Rumunii jest prowadzona rekrutacja pracowników, którzy będą zarządzać lokalnym oddziałem. Biura w Rumunii i na Węgrzech mają podlegać nadzorowi centralnego biura w Warszawie. Otwarcie rumuńskiego oddziału wiąże się z poszerzeniem zakresu obowiązków i kompetencji osób zarządzających oddziałem warszawskim. Bianka Pawlewska, jako international general manager New Age Media, będzie teraz nadzorować pracę oddziałów NAM International. Małgorzata Rupala, international sales director NAM, będzie koordynować sprzedaż w poszczególnych krajach, a Michał Zieliński, international marketing director NAM, pokieruje w regionie marketingiem i badaniami rynkowymi. W Polsce New Age Media oferuje czas reklamowy na 261 ekranach w 28 kinach (23 Cinema City i 5 IMAX). Według danych Expert Monitor udział firmy w rynku reklamy na monitorach kinowych w Polsce wynosi 53,5 proc. Na Węgrzech działa 12 multipleksów Cinema City z 88 ekranami. W Rumunii reklamodawcy mają do dyspozycji ok. 120 ekranów kinowych w największych miastach.(TW, 28.06.2007)










