Agencja Ostryga stała się oddzielną firmą
28.06.2007, 08:21
Ostryga, dotychczas dział agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujący się w budowaniu wizerunku przez rozrywkę w Internecie, jest od dziś oddzielną firmą.
Agencja Ostryga zatrudnia na stałe dziewięć osób, a współpracuje z kilkadziesięcioma. Dyrektorem zarządzającym jest Jacek Jankowski, do tej pory brand manager odpowiedzialny za rozwój marki Ostryga. Agencja opracowuje m.in. gry reklamowe, zajmuje się product placementem w grach i prowadzi niestandardowe kampanie wirusowe. Wśród planów strategicznych Jankowski wymienia m.in. stworzenie systemu analizy efektywności gier reklamowych, wyprodukowanie nowych gier na licencji i rozbudowę działu obsługi klienta agencji. Do największych klientów Ostrygi należą Agora SA i ING Bank Śląski. Marka Ostryga powstała w strukturach agencji OS3 multimedia w połowie 2006 roku.(TW, 28.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










