
Formularz pobierania pliku
Świat reklamy staje się coraz bardziej różnorodny i coraz atrakcyjniejszy dla klientów. Dotyczy to również outdooru. W sekcji specjalnej „Wyzwania dla OOH i DOOH” w najnowszym wydaniu „Press” przybliżamy zmiany, które zaszły na rynku reklamy zewnętrznej w ciągu ostatniego roku i wyzwania, przed którymi stanęła wobec dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.
W sekcji przeczytasz m. in. o:
• nowościach związanych z ekologią i ESG;
• nowych technologiach wykorzystywanych w kampaniach zewnętrznych;
• najnowszych trendach łączenia przestrzeni indoor i outdoor;
• zastosowaniach AI w reklamie zewnętrznej;
• nowych sposobach mierzalności efektywności reklamy.
Zachęcamy do bezpłatnego pobrania sekcji.
Wypełnij formularz, żeby pobrać: Wyzwania dla OOH i DOOH
Dane odbiorcy:





