Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stopklatka TV jeszcze nie osiągnęła rentowności

.

Telewizji naziemnej Stopklatka TV (współwłaścicielami Stopklatki SA są Agora SA i Kino Polska TV SA) na koniec 2015 roku nie udało się osiągnąć rentowności. Kanał zarobił na reklamach w ub.r. 25 mln zł.

Zarząd Agory przed startem Stopklatki TV w marcu 2014 roku zapowiedział, że planuje osiągnięcie rentowności nowego kanału w ub.r. Jeszcze w lutym ub.r. spółka podtrzymywała ten cel. Agora, publikując wczoraj wyniki finansowe za ub.r., poinformowała, że ma stać się to w tym roku. – Wyniki czwartego kwartału są obiecujące. Jesteśmy blisko zrealizowania tego celu – mówił na wczorajszej konferencji prasowej Bartosz Hojka, prezes Agory.
Stopklatka SA w ub.r. uzyskała 25,7 mln zł przychodu (wzrost o 65,2 proc.), z czego 25 mln zł pochodziło ze sprzedaży czasu reklamowego Stopklatki TV. Spółka zanotowała za zeszły rok 2,2 mln zł straty (wobec 8,5 mln zł w 2014 roku). W samym czwartym kwartale ub.r. Stopklatka SA miała 7,5 mln zł przychodu (wzrost o 34,5 proc.). Udało się jej wypracować 318 tys. zł zysku netto (1,7 mln zł straty rok wcześniej).
Jak informowaliśmy, akcjonariusze Kino Polska TV SA (w jej portfolio są kanały Kino Polska, Filmbox i Stopklatka TV) nie wykluczają sprzedaży spółki. Dziś Agora SA ma 41 proc. akcji w Stopklatce SA. – Jeżeli byłaby taka sposobność, to oczywiście bylibyśmy zainteresowani zwiększeniem naszego udziału w tym projekcie – mówił wczoraj Bartosz Hojka. Prezes spółki pytany przez dziennikarzy, czy Agora jest zainteresowana wejściem w rynek płatnej telewizji (w kontekście planów właścicieli Kino Polska TV), odpowiedział, że taki projekt nie pozostawałby w wystarczającej synergii z innymi przedsięwzięciami Agory.
Stopklatka TV w ub.r. miała 0,88 proc. udziału w rynku (0,95 proc. w grupie komercyjnej). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(IKO, KOZ, 19.02.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.