Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do wczoraj w radiu i telewizji było więcej o Komorowskim niż Dudzie

Od początku sierpnia w mediach społecznościowych o prezydencie elekcie Andrzeju Dudzie jest zdecydowanie więcej wzmianek niż o odchodzącym ze stanowiska Bronisławie Komorowskim. Radio i telewizja wolą informować o tym drugim - wynika z analizy przygotowanej przez Press-Service Monitoring Mediów dla "Presserwisu".

Od 1 do 5 sierpnia o prezydencie elekcie Andrzeju Dudzie w prasie było 406 wzmianek, a o kończącym kadencję Bronisławie Komorowskim 402. Andrzej Duda pojawił się w tym tygodniu m.in. na okładkach "Wprost", "Tygodnika do Rzeczy", "W Sieci", "Gazety Polskiej", "Super Expressu". "Fakt" zapowiedział, że 10 sierpnia dołączy książkę o nieznanych faktach z życia nowego prezydenta.
Radio i telewizja oraz Internet (poza serwisami społecznościowymi) dużo więcej miejsca poświęcały przez ostanie dni odchodzącej głowie państwa - Komorowski pojawił się w materiałach radiowych i telewizyjnych 915 razy, a Duda 675. W serwisach internetowych o Komorowskim pisano 2504 razy, a o Dudzie 1984. Ale już w mediach społecznościowych dużo popularniejszy jest nowy prezydent. Na Twitterze i Facebooku wspominano o nim 47 758 razy, podczas gdy o Komorowskim było 27 390 wpisów.
Zarówno Duda, jak i Komorowski pojawiali się w pierwszych dniach sierpnia w mediach częściej niż premier Ewa Kopacz i szef Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. Premier Kopacz poświęcono 375 artykułów prasowych, 1579 internetowych i 644 materiały w radio i telewizji, a prezesowi PiS 250 tekstów w prasie, 778 w Internecie i 245 materiały w radiu i telewizji.
Analiza została przeprowadzona przez Press-Service Monitoring Mediów dla "Presserwisu". Badaniem objęto prasę, radio, telewizję i Internet w dniach od 1 do 5 sierpnia br. (do godz. 15).

(JM, 06.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.