Dział: PRASA

Dodano: Październik 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Gałkowski zadba o wygląd polskiej edycji magazynu "Esquire"

Bartosz Gałkowski został dyrektorem artystycznym dwumiesięcznika "Esquire" (Marquard Media Polska). Jego polska edycja będzie najdroższym magazynem w segmencie pism dla mężczyzn.

Ostatnio Gałkowski pracował w dziale graficznym miesięcznika "Elle" (Burda International Polska). Wcześniej współpracował z magazynem "Harper's Bazaar", podobnie jak "Esquire" wydawanym przez Marquard Media Polska. W 2013 roku był dyrektorem artystycznym nieistniejącego już miesięcznika "Exlusive" (Valkea Media). Był też grafikiem prowadzącym w dwutygodniku "Bloomberg Business Polska" i miesięczniku "Film" (gdy oba tytuły należały do Platformy Mediowej Point Group SA).
Pilotażowy numer polskiej edycji luksusowego lifestylowego magazynu dla mężczyzn "Esquire" ukaże się na początku grudnia br. w nakładzie 30 tys. egz. Jego redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal, do niedawna szef działu moda magazynu "Harper's Baazar". W zespole są też: Maria Fredro–Boniecka (sekretarz redakcji), Grzegorz Sobaszek (redaktor) oraz Marcin Kasprzak (dziennikarz i redaktor prowadzący).
Regularnie polski "Esquire" (jest wydawany na licencji Hearst Corporation) będzie ukazywał się od lutego 2015 roku.

(MW, 08.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.