Bartosz Gałkowski zadba o wygląd polskiej edycji magazynu "Esquire"
Bartosz Gałkowski został dyrektorem artystycznym dwumiesięcznika "Esquire" (Marquard Media Polska). Jego polska edycja będzie najdroższym magazynem w segmencie pism dla mężczyzn.
Ostatnio Gałkowski pracował w dziale graficznym miesięcznika "Elle" (Burda International Polska). Wcześniej współpracował z magazynem "Harper's Bazaar", podobnie jak "Esquire" wydawanym przez Marquard Media Polska. W 2013 roku był dyrektorem artystycznym nieistniejącego już miesięcznika "Exlusive" (Valkea Media). Był też grafikiem prowadzącym w dwutygodniku "Bloomberg Business Polska" i miesięczniku "Film" (gdy oba tytuły należały do Platformy Mediowej Point Group SA).
Pilotażowy numer polskiej edycji luksusowego lifestylowego magazynu dla mężczyzn "Esquire" ukaże się na początku grudnia br. w nakładzie 30 tys. egz. Jego redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal, do niedawna szef działu moda magazynu "Harper's Baazar". W zespole są też: Maria Fredro–Boniecka (sekretarz redakcji), Grzegorz Sobaszek (redaktor) oraz Marcin Kasprzak (dziennikarz i redaktor prowadzący).
Regularnie polski "Esquire" (jest wydawany na licencji Hearst Corporation) będzie ukazywał się od lutego 2015 roku.
(MW, 08.10.2014)