Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 08, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Heyah przeprasza za kampanię z Leninem i z niej rezygnuje

Po pięciu dniach Polska Telefonia Cyfrowa wstrzymała kampanię sieci Heyah, w której wykorzystywała wizerunek Lenina. Kampania była krytykowana przez internautów, bo kojarzyła się im z totalitaryzmem.

Wczoraj wieczorem operator zamieścił w tej sprawie komunikat na fan page marki Heyah na Facebooku. Napisał w nim: "w związku z nieprzychylnymi komentarzami formułowanymi pod adresem kampanii oraz pojawieniem się w dyskusji wątków ideologicznych, zdecydowaliśmy o jej wstrzymaniu. Nasza decyzja podyktowana jest wolą poszanowania odczuć odbiorców oraz wynika z zasad etyki biznesu, których przestrzeganie jest dla nas sprawą nadrzędną. Przepraszamy wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakikolwiek sposób dotknięci – nigdy nie było to naszym zamiarem".
Reklama utrzymana w stylu radzieckiej rewolucji była krytykowana przez wielu internautów, bo ich zdaniem odwoływała się do totalitaryzmu. Promowała ofertę połączeń 60 minut do wszystkich sieci. Działania prowadzone były w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, Internecie, kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Kreację kampanii przygotowała agencja G7. Media kupił dom mediowy Starcom. Operator nie ujawnił, do kiedy planował prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem kreacji z Leninem.

 

GK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.