Dzierżawiony przez Agorę serwis Polska.pl ma nową wersję
(Fot. www.polska.pl)
Agora przedstawiła wczoraj nową odsłonę serwisu Polska.pl, który pod koniec ub.r. wydzierżawiła od Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej.
Serwis Polska.pl prezentuje informacje turystyczne o kraju. - Polska.pl w nowej wersji nie jest serwisem newsowym, dostępne są w nim wyłącznie informacje turystyczne, w tym miniprzewodniki oraz liczne wielkoformatowe galerie ze zdjęciami – mówi Marta Klimczak, odpowiedzialna za rozwój serwisów turystycznych grupy Gazeta.pl.
W serwisie znajduje się m.in. mapa atrakcji turystycznych, działy prezentujące przewodniki po miastach i poświęcone aktywnemu wypoczynkowi. Za nowy layout strony odpowiada grupa Gazeta.pl. Partnerzy serwisu to wydawnictwa Pascal, Carta Blanca oraz Reader's Digest. Produkt będzie reklamowany w serwisach grupy.
Agora dzierżawi również domenę Poland.pl, która będzie zawierała anglojęzyczne informacje o kraju. - Trwają nad nią prace, podobnie jak Polska.pl zawierać będzie wyłącznie informacje turystyczne, miniprzewodniki, galerie zdjęć - tłumaczy Klimczak.
Turystyczne serwisy grupy Gazeta.pl w lutym br. odwiedziło 592 tys. osób (dane: badanie Megapanel PBI/Gemius). (AT, PR)
(26.04.2012)