06/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia, i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Po ludzku

- Rozmowa ze Swietłaną Aleksijewicz, białoruską reporterką i pisarką

Na dziennikarza

- „Parkiet” nie wyjaśnił w porę podejrzeń o nieuczciwość swojego dziennikarza. Teraz ucierpią wszyscy

Sam szukam drogi

- Rozmowa z Lucianem Perkinsem, przewodniczącym jury Grand Press Photo 2011

Konkretne przesłanie

- Gala Grand Press Photo 2011

Stałem lepiej

- Rozmowa z Jackiem Waszkiewiczem, autorem Zdjęcia Roku

Grand Press Photo 2011

- Prezentujemy zdjęcia nagrodzone w konkursie i ich autorów

Cynizm z pozwem w tle

- Dla wydawców pozwy Sikorskiego to pretekst, by zamknąć fora

Bezradna nowelizacja

- Do władz publicznych rozgłośni znowu weszli głównie partyjni nominaci

Na iPada. Tylko jak?

- Wydawcy wiedzą, że wejście na iPada to kosztowna inwestycja w przyszłość. I stosują różne strategie

Do bólu lokalna

- „Regionalna” stawia na tabloidowy format oraz własny kolportaż. Dzięki temu zwiększa sprzedaż

Pazerność patrona

- Jak uzyskać patronat mediów publicznych nad koncertem lub książką? Zapłacić

Za czwarty komentarz płać

- Słowaccy wydawcy zjednoczyli się, aby zarabiać na tekstach w sieci

Medialna prezydencja

- Tematyka polskiej prezydencji w UE będzie dominować w mediach, zwłaszcza publicznych

Średnio na tej fali

- Jedyna w Polsce sieć nadająca na falach średnich jeszcze się nie poddaje

Promocja miast

- Miasta i regiony promuje się dziś tak, jak kredyty bankowe czy pastę do zębów

Duma z badań

- Instytut Homo Homini znalazł sposób na stałą obecność w mediach – tanie badania opinii

ESK-alacja

- Miasta, które postawiły na kulturę, przyciągają coraz więcej turystów i budują wizerunek ośrodków, w których warto żyć i inwestować

Na rozbiegu

- Samorządy dostrzegają, że wspieranie sportu to nie tylko działanie na rzecz lokalnych społeczności, ale też świetny sposób na promocję

Zintegrowany trend

- O sukcesie kampanii zintegrowanych decyduje wyczucie marki i pomysł, a nie nowe technologie

Dojrzeć dojrzałość

- Media i reklama odkrywają target 50+

Gościnnie

- Grzegorz Szczepański o tym, co zostało ze szczytnej idei CSR

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.