Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wieczorami wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Maryja, Jedynki i Tok FM. Badanie Radio Track

W wieczornym paśmie RMF FM uzyskał 27,5 proc. udziału w czasie słuchania, a Radio Zet - 12,4 proc. (fot. Eric Nopanen/Unsplash.com)

W wieczornym paśmie wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Maryja, radiowej Jedynki i Tok FM, a spadła Radia Zet, Radia Eska i RMF Maxx.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że w okresie listopad 2024 – styczeń 2025 w dni powszednie w godz. 18-23 RMF FM uzyskał 27,5 proc. udziału w czasie słuchania wobec 25,4 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: 80 proc. respondentów słucha treści audio codziennie. Badanie Total Audio 2024

Słuchalność Radia Zet spadła z 12,6 proc. do 12,4 proc., a Radia Eska – z 8,4 proc. do 7,3 proc.

Czwartym najchętniej słuchanym radiem wieczorami było Radio Maryja, które poprawiło wyniki z 3,2 proc. do 5 proc. Wzrósł również udział radiowej Jedynki – z 4,1 proc. do 4,4 proc.

Dalej znalazły się:

  • RMF Maxx – 3,5 proc. (spadek z 4,2 proc.),
  • Radio Vox FM – 3,4 proc. (spadek z 4,2 proc.),
  • Tok FM – 2,8 proc. (wzrost z 2,4 proc.),
  • Radio Złote Przeboje – 2,5 proc. (wzrost z 2,3 proc.)
  • i zamykające pierwszą dziesiątkę Radio Plus – 2,3 proc. (2,3 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: MKiDN: 0,5 mld zł z budżetu państwa na media publiczne w pierwszym kwartale 2025 roku

(KOZ, 18.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.