Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter
Press

badania radia

Radio Track: w fali maj-lipiec br. spadła słuchalność największych rozgłośni ogólnopolskich

Personalia

Press

badania radia

Odpowiadał za reklamy w WP, teraz zajmie się tym w Polska Press Grupie

Press

badania radia

Rośnie słuchalność RMF FM w paśmie popołudniowym

Press

badania radia

RMF FM i Radio Eska najpopularniejszymi stacjami wśród młodych słuchaczy

Press

badania radia

Wzrosła słuchalność RMF FM, a zmalała Zetki, Jedynki i Trójki

Press

badania radia

Interaktywny program "Halo Zet" zwiększa słuchalność Radia Zet

Press

badania radia

Ponadregionalne Radio Tok FM zwiększa przewagę nad ogólnopolskim Radiem Maryja

Press

badania radia

Radio Tok FM w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców ma wyższy udział w czasie słuchania niż Zetka

Press

badania radia

"Śniadanie w Radiu Zet" ma wyższą słuchalność niż "Siódmy dzień tygodnia" Moniki Olejnik

Press

badania radia

Spośród stacji radiowych najwięcej na reklamę wydaje Radio Zet

Press

prasa

19 grudnia w kioskach po ponadtrzyletniej przerwie pojawi się "Przekrój". Duży format, dużo ilustracji i co jeszcze?

Treść interaktywna

Press

badania radia

Słuchalność radiowej Jedynki spadła do 8,8 proc., a Trójki do 7,1 proc. Rekordowe wyniki notuje Tok FM

Treść interaktywna

Press

badania radia

W trzecim kwartale 2016 roku wszystkie największe rozgłośnie zmniejszyły udział w czasie słuchania w porównaniu z trzecim kwartałem 2015 roku

Press

badania radia

Udział Radia Zet w czasie słuchania spadł do 13,2 proc. Po raz pierwszy tak niski wynik rozgłośnia uzyskała w pierwszym kwartale ub.r.

Press

programy telewizyjne

TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN wprowadzają jesienne ramówki, by aktywniej niż w wakacje włączyć się do walki o widza. Najbardziej przebudowane będą anteny TVP

Press

badania radia

W największych miastach Radio Tok FM ma wyższą słuchalność od Programu I Polskiego Radia. Natomiast Trójka jest przed Radiem Zet

Press

badania radia

Wśród największych rozgłośni ogólnopolskich rośnie słuchalność RMF FM i Radia Zet, a maleje Programu I i III Polskiego Radia

Press

badania radia

Słuchalność radiowej Jedynki w drugim kwartale br. po raz pierwszy w historii badania Radio Track była niższa niż Trójki. Udział Programu I w czasie słuchania wyniósł 8 proc.

Treść interaktywna

Press

badania radia

W porannym paśmie rośnie słuchalność RMF FM i Radia Zet, a maleje Programu I i III Polskiego Radia

Press

badania radia

Program I Polskiego Radia w fali marzec-maj br. miał 8,4 proc. udziału w czasie słuchania. Tak słabo jeszcze nie było

< 12