Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spośród uruchomionych w kwietniu kanałów najwyższy udział w rynku ma Kabaret TV

Kabaret TV nadaje tylko programy kabaretowe (fot. materiały prasowe)

Spośród kanałów telewizyjnych, które nadawanie rozpoczęły w kwietniu br., na razie najwyższy udział w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej 4+ ma Kabaret TV (Wirtualna Polska Media).

Kanał z kabaretami Kabaret TV w kwietniu w każdej minucie oglądało średnio 3,3 tys. osób. Przełożyło się to na 0,06 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,09 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,08 w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: TVN w paśmie "Skazanej" na trzecim miejscu – zarówno w grupie ogólnej, jak i 16-49

W kwietniu ruszyły też muzyczny Szlagier TV i filmowo-rozrywkowy TVC Super od MWE Networks. Pierwszy z nich miał w kwietniu średnio minutowo 1,4 tys. widzów i 0,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, poniżej 0,01 proc. w komercyjnej 16-49 oraz poniżej 0,01 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei TVC Super oglądały średnio minutowo 764 osoby. W grupie ogólnej 4+, komercyjnej 16-49 i komercyjnej 16-59 przełożyło się to na po 0,01 proc. udziału.

Kabaret TV (ruszył 2 kwietnia) jest obecny m.in. w Play, Vectrze i Toya. Z kolei Szlagier TV i TVC Super (wystartowały 8 kwietnia) są dostępne na platformie Canal+ i na lokalnych multipleksach naziemnych MWE Networks. Reklamy w Kabaret TV sprzedaje Polsat Media, a w Szlagier TV i TVC Super – TVN Media.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Restauratorka Magda G. oskarżona o reklamowanie alkoholu na Facebooku

(MNIE, 07.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.