Średnio 383 tys. widzów "Hotelu Paradise" w TVN Siedem
Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (fot. materiały prasowe)
Ósmą edycję bikini reality "Hotel Paradise" oglądało w TVN Siedem średnio 383 tys. widzów. To więcej niż siódmą edycję jesienią 2023 (wiosną 2023 nie było emisji).
Siódemka pokazywała program od 4 marca do 14 maja - od poniedziałku do czwartku o 20. Najwięcej widzów - 503 tys. - zgromadził finał show.
Emitując "Hotel Paradise", TVN Siedem miał średnio 3,17 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 5,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,99 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji.
Czytaj też: Magdalena Piekorz straciła stanowisko szefowej Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP
TVN Siedem w paśmie 20-20.53, w większości pokrywającym się z emisją programu, z 3,02 proc. udziału był dziesiąty w grupie ogólnej 4+. Z kolei 4,88 proc. w grupie 16-49 i 4,72 proc. w grupie 20-54 dawało stacji szóste miejsce w obu grupach.
Jesienią 2023 roku siódmy sezon bikini reality gromadził w Siódemce średnio 343 tys. widzów. Wiosną 2023 nie nadawano programu (od 25 maja do 11 sierpnia emitowano "Hotel Paradise. All Stars", który oglądało średnio 284 tys. widzów).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
(MNIE, 16.05.2024)