Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Pamiętniki z wakacji" oglądało w TV 4 średnio 266 tys. widzów

Produkcja przedstawia perypetie Polaków w czasie ich urlopów poza granicami kraju (screen: Tv4.pl)

Serial paradokumentalny "Pamiętniki z wakacji" oglądało w TV 4 (Grupa Polsat Plus) średnio 266 tys. widzów. W grupie komercyjnej 16-49 udziały w czasie emisji były wyższe od średniej stacji, a w grupie komercyjnej 16-59 – zbliżone do średniej.

Serial można było śledzić od 4 marca do 21 kwietnia, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21. Stacja, emitując "Pamiętniki z wakacji", miała średnio 2,25 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 3,26 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 2,77 proc. w komercyjnej 16-59, rozliczeniowej TV 4.

Czytaj też: Średnio 315 tys. widzów ogląda randkowe reality show "Love Island. Wyspa miłości" w TV 4

Największą widownię – 382 tys. widzów – zgromadził odcinek z 3 kwietnia.

Dla porównania, w marcu TV 4 miał średnio 2,77 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, również 2,77 proc. w komercyjnej 16-49 i 2,89 proc. w komercyjnej 16-59.

Serial "Pamiętniki z wakacji" zadebiutował w głównym Polsacie jesienią 2011. Kolejne sezony pokazywano w wiosennych ramówkach – w 2012, 2013 i 2016 roku. Wiosną 2024 serial powrócił, ale do TV 4. Produkcja przedstawia perypetie Polaków w czasie ich urlopów poza granicami kraju. Producentem jest Polot Media.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Rochstar z castingiem do programu o adopcjach psów. Produkcja ma trafić do jednego z kanałów Polsatu

(MNIE, 27.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.