Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą biura reklamy. "Nowe potrzeby wymagają nowej organizacji"

Mariusz Wąsiński, pełniący dotąd stanowisko Chief Sales Officer w RAS Polska, z początkiem grudnia br. objął stanowisko Chief Revenue Officer (fot. materiały promocyjne RAS Polska)

Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska zmienia strategię i strukturę. Od wczoraj rozpoczęły działalność nowe działy: Sales Department, Ad Technology & Platforms Department, Client Solutions Department, Programmatic & Ad Product Department, Performance & E-commerce Department oraz Operations Department.

Jak informuje RAS Polska, nowe działy podlegają stojącemu na czele biura reklamy Mariuszowi Wąsińskiemu.

"Celem jest budowanie jakościowych relacji"

„Wierzymy, że nowe czasy i nowe potrzeby klientów wymagają nowej organizacji, a także wyjątkowego połączenia nowej energii z doświadczeniem” – mówi Jovan Protić, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj też: Dominika Kulczyk nabyła prawa do marki festiwalu Malta. Karolina Rozwód nową dyrektorką wydarzenia

Mariusz Wąsiński, pełniący dotąd stanowisko Chief Sales Officer w RAS Polska, z początkiem grudnia br. objął pozycję Chief Revenue Officer i został odpowiedzialny za nowy obszar – e-commerce w RAS Polska. W rozszerzonej roli nadzoruje wszystkie kanały przychodów reklamowych Ringier Axel Springer Polska oraz kompleksowo zarządza działalnością biura reklamy RAS Polska, w szczególności w obszarach: określenia strategii, zapewnienia efektywności operacyjnej, generowania wzrostu i wspierania pozytywnej kultury organizacyjnej. Mariusz Wąsiński raportuje do Jovana Protica, wiceprezesa zarządu Ringier Axel Springer Polska.

"Naszym celem jest budowanie jakościowych relacji z klientami dzięki uważnemu słuchaniu ich potrzeb" – mówi Mariusz Wąsiński. – "Jestem przekonany, że świadome projektowanie pozytywnych doświadczeń naszych klientów pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować ich biznes oraz pozytywnie wpłynie na wzajemne zaufanie, zaangażowanie i lojalność. Klientocentryczność, na którą stawiamy, wspierana przez technologię, dodatkowo zwiększy nasz potencjał do tworzenia oraz doskonalenia produktów i usług w oparciu o stały dopływ informacji zwrotnej od klientów".

Działy i zespoły

Nowo utworzony Sales Department jest zarządzany przez Marzenę Zabielską, która objęła w listopadzie br. stanowisko Sales Director. Na dział składają się zespoły: Agency Partnership, Key Client Partnership, Client Partnership oraz Client Growth. Do Ringier Axel Springer Polska i struktur Biura Reklamy RAS Polska 4 grudnia br. dołączył również Marcin Olszewski, który obejmuje stanowisko Ad Technology & Platforms Director. Marcin Olszewski zarządza bezpośrednio pionem Ad Technology & Platforms Department.

Czytaj też: InPost sponsorem angielskiego klubu piłkarskiego Newcastle United

Client Solutions Department tworzą zespoły: Content Marketing, na czele z Eweliną Czarnotą, dyrektorką Departamentu Content Marketingu oraz Business Partnering Solutions prowadzony przez Małgorzatę Jędral, head of Business Partnering Solutions, która w październiku br. dołączyła do biura reklamy RAS Polska. Zarówno Ewelina Czarnota, jak i Małgorzata Jędral raportują bezpośrednio do Mariusza Wąsińskiego, CRO RAS Polska.

Na czele zespołu Programmatic & Ad Product Department stoi Łukasz Skawiński, Programmatic & Ad Product Director. Na ten departament składają się zespoły: Programmatic i Ad Product & Solutions Marketing.

Performance & E-commerce Department w nowej strukturze jest zarządzany przez Mariolę Kucharską, na pozycji Performance & E-commerce Director. W skład nowego departamentu wchodzą zespoły: Performance Client Partnership, E-commerce Client Partnership, Performance Solutions oraz Performance & Social Media Solutions. Mariusz Wąsiński będzie również nadzorował obszar e-commerce, zarządzany przez Mariolę Kucharską, poza strukturami biura reklamy RAS Polska.

Liderką nowo utworzonego pionu Operations Department zostaje Małgorzata Cetera-Bulka, która od maja br. pełniła rolę doradczyni szefa biura reklamy RAS Polska – Mariusza Wąsińskiego. Małgorzata Cetera-Bulka obejmuje stanowisko Customer Experience & Operations Director. Na Operations Department składają się zespoły: Campaign Success oraz Market Analysis & Sales Insights.

Czytaj też: Margaret z zarzutem nielegalnej reklamy alkoholu w mediach społecznościowych

(JF, 05.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.