Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naziemna Stopklatka promuje serial "To nie ze mną" i pasma filmowe

W kreacjach reklamowych Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe (fot. materiały prasowe)

Naziemny kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszył z kampanią reklamową. Działania będą skupione wokół promocji drugiego sezonu serialu "To nie ze mną" i tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie jest aktor Rafał Zawierucha.

Naziemny kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszył z kampanią reklamową. Działania będą skupione wokół promocji drugiego sezonu serialu "To nie ze mną" i tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie jest aktor Rafał Zawierucha.

Kampania reklamowa Stopklatki wystartowała 27 października i potrwa do końca listopada. W kreacjach reklamowych Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki. Promowany jest też drugi sezon serialu "To nie ze mną", który będzie emitowany od 1 listopada.

Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe - Facebook, Instagram, YouTube, marketing w wyszukiwarkach), prasie (gazety z programem tv) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatkowo zaplanowano działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.

Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona wewnętrznie i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.

Według Nielsen Media we wrześniu stacja miała średnio 1,13 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (w porównaniu z 1,07 proc. rok wcześniej).

(MNIE, 30.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.