Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie (screen: YouTube/Huta 19)

Kompania Piwowarska rozpoczyna sezon 2024 kampanią bezalkoholowego wariantu marki Tyskie. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.

Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i internecie. W ten sposób Tyskie otwiera nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki – Jesteśmy na TY.

Czytaj też: Leroy Merlin partnerem cyklu o metamorfozach wnętrz w "Dzień dobry TVN"

Adam Małysz jest nie tylko skoczkiem narciarskim, ale również cenionym kierowcą rajdowym. Wspólna pasja stawia go w jednej linii z wielokrotnym medalistą wyścigów rajdowych – Krzysztofem Hołowczycem, stałym ambasadorem Tyskiego Zero. Seria spotów z ich udziałem pokazuje, że mimo różnic "kierowcy mogą być ze sobą na Ty".

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorką zdjęć jest Zuzanna Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół Moon Films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA.

Czytaj też: PZU z kampanią i konkursem skierowanymi do rolników. Sprzedaż ubezpieczeń upraw

(AMS, 12.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.