Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Feno autorem kampanii Kauflandu inspirowanej filmem "365 dni"

Reklama spotkała się z krytyką internautów (screen: YouTube/Kaufland Polska)

Sieć marketów Kaufland w kampanii reklamującej wegańska ofertę "K-take it veggie" nawiązuje do książki i filmu Blanki Lipińskiej "365 dni". Autorem kampanii jest agencja Feno.

W trwającym 40 sekund spocie mężczyzna próbuje uwieść kobietę słowami: "Dam ci 365 nocy i dni, żebyś się zakochała", ta zaś odrzuca jego zaloty, wybierając w zamian wegetariański burger.

Reklama ta spotkała się z krytyką internautów, którzy zarzucili marce seksualizację przekazu i niepoważne traktowanie konsumentów. Kaufland nie odpowiedział na pytania "Presserwisu" odnośnie do negatywnego odbioru tej kampanii przez konsumentów. Podał jedynie, że jej autorem jest agencja Feno. Współpraca ma charakter projektowy.

Za kompleksową obsługę sieci Kaufland odpowiada agencja Schulz brand friendly.

(DN, 28.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.