Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Romaszewska-Guzy zwolniona dyscyplinarnie z TVP. Zarzuty wobec dziennikarki  |  Jacek Kurski stara się o powrót  |  Just po przetargu  |  Nisztor mijał się z prawdą  |  Cennik TVP na kwiecień  |  "Mam talent" z lepszym startem  |  Wicedyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy  |  Radio Lublin  |  Gospodarz "Poranka Dwójki"  |  "Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał  |  Wicenaczelny w Dziennik.pl  |  Nowa audycja Polskiego Radia 24  |  Apel o solidarność z mediami publicznymi na Słowacji  |  Nowy klient K+PR  |  Hand Made poprowadzi  |  Brand Kolektyw wygrała  |  Kanada bada TikToka pod kątem bezpieczeństwa  |  Z Meta odchodzi główna psycholożka z powodu nieusuwania z Instagrama samookaleczeń  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis wspiera odbudowę Notre Dame

(screen: YouTube/

Francuski holding reklamowy Publicis przygotował kampanię społeczną mającą na celu wsparcie zbiórki funduszy na odbudowę zniszczonej przez pożar katedry Notre Dame.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Parce que c'est Notre Dame" (tłum. "Bo to jest Notre Dame") i zachęca do wpłat drobnych kwot (od 1 do 5 euro) na konto fundacji Fondation du Patrimoine, która odpowiada za odbudowę katedry. W kampanię włączyły się firmy Metrobus i JCDeacaux udostępniając darmową powierzchnię reklamową.

(LL, 22.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.