Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McCann Poland z workiem nagród na festiwalu Golden Drum 2023

McCann Poland zdominowała tegoroczną edycję festiwalu Golden Drum (fot. materiały prasowe)

W tegorocznej edycji konkursu Golden Drum triumfowała agencja McCann Poland, której kampania "Gdzie zamieszkać" przygotowana dla Mastercard zdobyła cztery Grand Prix, trzy złote i dwie brązowe nagrody.

Kampania McCann Poland otrzymała Grand Prix w kategoriach: Digital, Mobile & Technology; Integrated; Content; Engagement. Złoto przypadło jej w kategoriach: Engagement, Excelence in Media oraz  Game Changer, a nagrody brązowe w Brand Building i Activation.

McCann Poland otrzymała też nagrodę Best of Genius Loci, a dyrektor kreatywny agencji Marcin Sosiński zdobył tytuł Dyrektora Kreatywnego Roku. McCann Worldrgroup została Siecią Reklamową Roku.

Kampania "Where to Settle" ("Gdzie zamieszkać") to platforma, która pomaga obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju obywatele Ukrainy mogą poznać szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski oraz świadomie znaleźć najlepszą dla nich lokalizację do zamieszkania. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je z trendami w robieniu podstawowych zakupów tworzonymi na podstawie danych od Mastercard. McCann jest współautorem koncepcji narzędzia GdzieZamieszkac.com, jednocześnie odpowiada za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii.

Na konkursie Golden Drum nagrodzono też agencje Publicis i 180heartbeats + Jung v Matt.

Kampania "Prowadź się zdrowo" marki Essentiale Forte, za kreację której odpowiadała agencja Publicis Worldwide, otrzymała srebro w kategorii Excellnce of Media i trzy brązowe nagrody w kategoriach: Out Of Home, Health & Wellness i Creative Use of Media. Kampania była zgłaszana razem z PHD Media oraz MSL Group.

Złoto w kategorii Digital Craft i brąz w kategorii Digital, Mobile & Technology, otrzymała kampania 180heartbeats + Jung v Matt dla Gazeta.pl - "#Underline_UNTRUTH".

(AMS, 10.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.