Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolporter wspiera sprzedaż systemem motywacyjnym i szkoleniami

Kolporter zorganizował konkurs, w którym premiowano najbardziej aktywnych i skutecznych sprzedawców (fot. Justyna Andryszek/pixabay.com)

Salony Kolportera zanotowały wzrost sprzedaży prasy zarówno w pierwszym, jak i drugim kwartale br. (względem analogicznych okresów ub.r.). Najlepiej sprzedawała się prasa kobieca, hobbystyczna i dla dzieci. To m.in. efekt systemu motywacyjnego.

W drugim kwartale br. saloniki Kolportera zanotowały wzrost rok do roku o 2,01 proc., a w pierwszym - o 1,92 proc. Wzrost zanotowały czasopisma (szczególnie tytuły kobiece, dla dzieci i wydawnictwa hobbystyczne), spadki - dzienniki.

Na wzrost wpłynęły zmiany, jakie w ostatnich miesiącach wprowadził dystrybutor - w życie weszły nowe rozplanowania ekspozycji tytułów prasowych oraz szkolenia dla sprzedawców i wewnętrzne programy motywacyjne.

- Prowadzimy stale dwa konkursy prosprzedażowe - dla osób prowadzących saloniki i dla sprzedawców. Co miesiąc wyłaniamy najlepszych, którzy otrzymują dodatkowe premie. Dodatkowo w tym roku zwiększyliśmy budżet przeznaczony na te działania, co pozwoliło nam rozszerzyć grono osób nagradzanych miesięcznymi bonusami - wyjaśnia Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. Dodaje, że wdrożony został również system pozwalający osobom prowadzącym saloniki na uzyskanie dodatkowej premii po przekroczeniu określonego limitu sprzedaży.

- Spore znaczenie w zwiększeniu efektywności miał również, naszym zdaniem, specjalny program szkoleniowy przygotowany na platformie e-learningowej, z którego korzystają nasi partnerzy i współpracownicy. Szkolenie, zawierające filmy instruktażowe i prezentacje, było w całości dedykowane sprzedaży prasy - dodaje Dariusz Materek.

Według danych Izby Wydawców Prasy Kolporter miał w br. udział w rynku dystrybucji prasy w wysokości 51,55 proc.

(JM, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Zaremba jako publicysta "Sieci Prawdy" chce też pisać do innych mediów

Piotr Zaremba zamierza publikować teraz także w innych tytułach niż "Sieci Prawdy" (screen z YouTube)

Piotr Zaremba zrezygnował z funkcji wicenaczelnego tygodnika "Sieci Prawdy" - ma teraz publikować zarówno w tym piśmie, jak też w innych mediach. Rozmawia w tej sprawie z "Dziennikiem Gazetą Prawną".

W datowanym na 4 września 36. numerze tygodnika "Sieci Prawdy" Piotr Zaremba w stopce figuruje jako autor. W poprzednich numerach był wpisany jako zastępca redaktora naczelnego (obecnie jedynym wicenaczelnym pozostaje Piotr Skwieciński). - Chcę odpocząć, również ze względów zdrowotnych, od obowiązków administracyjnych, jakie się wiążą z funkcją wicenaczelnego. Skupię się na byciu publicystą. Będę dalej pisał w "Sieci Prawdy", to dla mnie bardzo ważny tytuł, byłem jego współzałożycielem - mówi "Presserwisowi" Zaremba. - Będę pisał głównie o tematyce kulturalnej, ale nie jest prawdą, że nie będę pisać o polityce. Chcę też więcej pisać do innych mediów - zapowiada.

Jak podał serwis 300polityka.pl, jednym z tytułów, w których ma publikować Zaremba, jest "Dziennik Gazeta Prawna". - Rozmawialiśmy, pasuje mi sposób, w jaki piszą o polityce. Ale nie można mówić, że tam przechodzę albo że nawiązałem z nimi stałą współpracę. Nie opublikowałem tam jeszcze żadnego tekstu - wyjaśnia Zaremba.

Michał Karnowski, publicysta "Sieci Prawdy" i członek zarządu wydającej tygodnik spółki Fratria, napisał na Twitterze: "Piotr Zaremba pozostaje w @Tygodnik_Sieci. I pisze jak zawsze o czym chce. Chciał po prostu poszerzyć paletę mediów z którymi współpracuje".

Piotr Zaremba z "Sieciami Prawdy" związany jest od początku, czyli od 2012 roku; wicenaczelnym został w 2015. Wcześniej pracował w "Rzeczpospolitej" (2010-2012), "Dzienniku" (2006-2009), "Newsweek Polska" (2003-2006), "Nowym Państwie" (1998-2001), "Życiu" (1996-1997) i "Życiu Warszawy" (1991-1996). W 2009 roku zajął trzecie, a w 2006 czwarte miejsce w konkursie Dziennikarz Roku.

(JM, 06.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo