Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W pierwszym półroczu br. w telewizji najczęściej promował się Lidl

Codemedia sprawdził, które marki są najbardziej aktywne w telewizji w pierwszym półroczu br.

Lidl uplasował się na najwyższym podium w rankingu marek, które najczęściej pojawiały się w telewizji w formie spotów i sponsoringu w pierwszym półroczu 2017 roku, przygotowanym przez dom mediowy Codemedia.

W okresie od stycznia do czerwca br. Lidl miał wskaźnik GRP (Gross Raiting Point, zasięg i częstotliwość kampanii) wynoszący 32 100. Za nim byli operatorzy sieci komórkowych: Orange (GRP 25 058), T-Mobile (22 978), Play (22 523) i Plus (20 452). Za pierwszą piątką w zestawieniu znalazła się Biedronka (18 699).
Kolejne miejsca zajęły: Tesco (14 247), Kaufland (13 992), Rossmann (12 789), Neonet (12 372).


(IKO, 07.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viva Polska znika z rynku. Stację zastąpi program MTV Music

Viacom International Media Networks zastąpi telewizję muzyczną Viva Polska kanałem MTV Music - dowiedział się ”Presserwis”.

Viva Polska to jedna z pierwszych telewizji muzycznych na polskim rynku, rozpoczęła nadawanie w czerwcu 2000 roku. Prezenterami stacji byli m.in. Małgorzata Halber, Dariusz Rusin i Odeta Moro. W ostatnich latach na antenie Vivy przybywało programów rozrywkowych (w tym reality show), które w 2014 roku zdominowały ramówkę. Z kolei od połowy 2015 roku miejsce programów rozrywkowych zajęła muzyka gatunku EDM (electronic dance music).

Jak dowiedział się "Presserwis", Viacom zamierza zrezygnować z Vivy Polska, a jej miejsce jesienią br. zajmie kanał MTV Music. Prawdopodobnie stanie się to w październiku. MTV Music nadaje m.in. w Wielkiej Brytanii i Włoszech.

Viva Polska w pierwszym półroczu br. uzyskała 0,07 proc. udziału w rynku (0,14 proc. w grupie komercyjnej; dane Nielsen Audience Measurement). W przeszłości była jedną z najchętniej oglądanych telewizji tematycznych w Polsce. W jej zasięgu jest 8,3 mln gospodarstw domowych.

(KOZ, 07.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo