Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP łączy sieci Maxus i MEC

Holding reklamowy WPP zdecydował o fuzji dwóch sieci mediowych ze swojego portfolio - MEC i Maxus.

Połączenie sieci pozwoli na oszczędności kosztów wynajmu powierzchni biurowej związanych z obsługą informatyczną i administracją. Zaoszczędzone fundusze mają zostać przeznaczone na rozwój siostrzanej sieci e-mediowej Essence. W związku z fuzją nie planuje się zwolnień. Nazwa firmy powstałej z połączenia MEC i Maxus nie została ujawniona.

Założona 15 lat temu sieć MEC ma 127 oddziałów na całym świecie. Do jej klientów należą m.in. L’Oréal i Vodafone. Maxus działa od dziewięciu lat i ma 70 biur. Pracuje m.in. dla NBC Universal i Barclays.

Polskie oddziały domów mediowych Maxus i MEC wraz z Mindshare i MediaCom wchodzą w skład GroupM, mediowej grupy inwestycyjnej należącej do holdingu WPP. Klientami Maxusa są m.in. Alior Bank, Angelini Pharma Polska, Kaufland. Z kolei MEC obsługuje takie marki, jak Nestlé, Jeronimo Martins Polska, Henkel, Mlekpol.

(LL, IKO, 03.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.