Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magdalena Siemieniako wygrała konkurs na obsługę graficzną PL.2012+

Stadion Narodowy (fot. Przemysław Jahr / Wikimedia Commons)

Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowy, rozstrzygnęła konkurs ofert na obsługę graficzną. Wygrała go freelancerka.

Jak podaje Piotr Kostrzewski, menedżer ds. marketingu i komunikacji marketingowej PL.2012+, oferty złożyły trzy agencje reklamowe i dwóch freelancerów. Biuro prasowe spółki podaje, że były to: FineHeart, Follow Vision, Brandy Design, Oblicze.pl i AgencjaMarketingowa.pl (wspólna oferta), Magdalena Siemieniako. Do finału trafiły dwie, które spełniły wszystkie kryteria konkursu i przedstawiły najkorzystniejszą cenę. Ostatecznie wybrano ofertę Magdaleny Siemieniako, która zajmuje się grafiką użytkową i artystyczną.

Spółka PL.2012+ oczekiwała ofert przygotowanych w sześć dni. Termin ich składania upłynął 27 grudnia ub.r.

- Z naszej praktyki wynika, że firmom posiadającym doświadczenie w zakresie naszego zapytania o ofertę obsługi graficznej  przygotowanie pakietu składającego się z prezentacji własnych osiągnięć, opisu koncepcji współpracy z PGE Narodowym oraz wyceny nie powinno zająć więcej niż jeden dzień roboczy - informuje Monika Borzdyńska, dyrektor ds. komunikacji i promocji PGE Narodowy.

Zamówienie dotyczyło m.in. przygotowania reklam prasowych, projektów ulotek, plakatów, zaproszeń, kart świątecznych, ofert produktów stadionowych, kart dostępu dla najemców lóż, infografik związanych z odbywającymi się na stadionie wydarzeniami, ikon i piktogramów na potrzeby sklepu internetowego i strony WWW, a także koordynacji druku, aktualizacji wizytówek dla pracowników spółki i adaptacji materiałów dostarczonych przez organizatorów wydarzeń stadionowych.

(AMS, 04.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę

(fot. pixabay.com)

W okresie od stycznia do listopada 2016 roku największe sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę o 34,25 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2015 roku - wynika z danych cennikowych Kantar Media. Liderem reklamodawców w tej branży pozostaje Lidl.

W analizowanym okresie 2016 roku sieci handlowe wydały na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 1,708 mld zł. Największą część tej kwoty wydał Lidl Polska, który zwiększył wydatki na reklamę o 28,42 proc., do 623,3 mln zł. W 2016 roku Lidl wciąż realizował format reklamowy "Dorota, Karol i Goście" z udziałem prezenterki TVN Doroty Wellman i kucharza Karola Okrasy. W czerwcu ub.r. prowadzona była kampania „Polska kibicuje francuskim smakom", w której wystąpił Maciej Żurawski, były piłkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej. Z kolei w sierpniu w reklamie Lidla wystąpił dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch – promował artykuły szkolne.

Na drugim miejscu w zestawieniu uplasowała się firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka – 259,3 mln zł (wzrost o 36,8 proc.). Mniej od Jeronimo Martins Polska wydała sieć Tesco Polska – 199,7 mln zł (wzrost o 38,41 proc.). Wydatki Carrefour Polska to 168,7 mln zł (wzrost o 40,86 proc.). Dalej uplasowała się sieć Kaufland Polska, która zwiększyła wydatki na reklamę o 58,9 proc., do 145,5 mln zł.

(IKO, 07.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo