Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Personalia

Press

marketing

Karolina Wesołowska dyrektorem marketingu w Grupie Paradyż

Personalia

Press

marketing

Artur Pluta, szef digitalu Leo Burnett, przeszedł do Jeronimo Martins

Press

marketing

Spółka PL.2012+, zarządzająca stadionem PGE Narodowy, rozstrzygnęła konkurs ofert na obsługę graficzną. Wygrała go freelancerka

Press

marketing

LeaseTake sponsoruje polską siatkówkę

Wideo

Press

marketing

Polskie auto ma Arrinera Hussarya GT ma logo - jego autorem jest agencja Creogram z Katowic

Wideo

Press

marketing

Serwis Olx.pl w kampanii namawia do sprzedaży nieudanych prezentów świątecznych

marketing

Cezary Pazura wysiądzie na dworcu Łódź Fabryczna i powie: „Łódź, kur..."

Press

marketing

Jak gra i pachnie galeria handlowa przed Świętami?

Press

marketing

Niemiecka grupa komunikacji marketingowej Serviceplan Group przejmuje 25 proc. udziałów w agencji Group One

marketing

Fortuna przez kolejne lata sponsorem głównym Legii. Nowy kontrakt obowiązuje do połowy 2019 roku

Press

Press 12/2016

W sponsoringu kultury liczą się emocje, a nie tylko ekspozycja marki. Zwrot z inwestycji rozpatrywany poprzez wynik finansowy to nie wszystko, ważna jest idea

Press

marketing

Lidl i Biedronka przez dziewięć miesięcy wydały na promocję tyle, co w całym 2015 roku

Press

marketing

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, zapewnia: będą dostawy Świeżaków

Wideo

Press

marketing

Tenisistka Agnieszka Radwańska ma reklamować budowę osiedla Awangarda w Warszawie

Press

marketing

Atlas będzie sponsorował mistrza olimpijskiego Kamila Stocha jeszcze co najmniej przez dwa lata - do igrzysk w Pyeongchang

Press

marketing

Kupując zmysłami - emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta

Wideo

Press

marketing

Rozpoczęła się kampania tabletek na ból gardła Cholinex przygotowana przez agencję Change

Wideo

Press

marketing

mBank rozpoczął kampanię internetową #SłowaMająMoc, w której zachęca klientów do dzielenia się pozytywnymi wrażeniami

Wideo

Press

marketing

Raiffeisen Polbank prowadzi kampanię oferty dla milenialsów. Jej twarzą jest Ekskluzywny Menel

Press

marketing

Za sponsoringiem kultury powinna stać idea. Sam zwrot z inwestycji rozpatrywany przez wynik finansowy to nie wszystko

< 12345