Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekskluzywny Menel promuje Raiffeisen Polbank wśród milenialsów

Raiffeisen Polbank rozpoczął kampanię reklamową promującą Wymarzone Konto Osobiste i powiązane z nim produkty. Twarzą kampanii jest bloger Ekskluzywny Menel (Kamil Pawelski).

Kampania pod hasłem: „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” trwa od 2 listopada do 11 grudnia br. i skierowana jest do młodych osób. "Sposób dotarcia do nich musi być zupełnie inny i stąd nowatorska forma naszej reklamy oraz wykorzystanie w kreacji Ekskluzywnego Menela, za którego radami podąża wielu młodych ludziargumentuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku. W kampanii podkreślane są nowoczesne usługi banku, m.in. aplikacje Mobilny Portfel i Mobilny Bank, a także system bankowości internetowej R-Online.
Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach telewizyjnych, w kinach, oddziałach banku i internecie. Koncept kreatywny stworzył warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films, za reżyser Kuba Michalczuk, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.

(IKO, 03.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

mBank chce kampanią zdobyć pozytywne opinie w internecie

mBank rozpoczął kampanię internetową #SłowaMająMoc, w której zachęca klientów do dzielenia się pozytywnymi wrażeniami.

"Jeśli jednak któryś z naszych pracowników zasłuży na ciepłe słowo, zachęcamy, by klient napisał o tym i oznaczył swoją wypowiedź hasztagiem #SłowaMająMoc. Zadbamy, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby, dzięki temu jej dzień będzie lepszy" – tłumaczy zasady akcji w komunikacie prasowym Izabela Kwiatkowska, specjalista ds. komunikacji w mediach społecznościowych w mBanku. Najciekawsze wpisy zostaną nagrodzone.
Za przygotowanie strony internetowej Slowamajamoc.com i filmu opublikowanego na fanpage'u marki oraz na kanale YouTube odpowiada Agencja VML Poland. Działania w ramach pierwszego flightu kampanii prowadzone będą do 23 grudnia br.

(IKO, 03.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo