Temat: telewizja

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kasia Kowalska w reklamie Fortuny śpiewa utwór sprzed 20 lat

Ruszyła kampania reklamowa Fortuny z udziałem Kasi Kowalskiej

17 października br. wystartowała kampania reklamowa marki soków Fortuna. W spocie wykorzystano głos Katarzyny Kowalskiej, która zaśpiewała utwór ze spotu reklamowego tej marki z 1994 roku, który również ona wykonywała.

Kowalska nagrała nową wersję piosenki w aranżacji producenta muzycznego Marka Dziedzica. Kampania jest prowadzona w głóœnych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, stacjach tematycznych TVN i Polsatu oraz na platformach VoD. Marka będzie promowana też poprzez działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Za przygotowanie kampanii i spotu odpowiada agencja MK Group, a za działania PR, content marketing i social media - agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy U2 media.

(IKO, 19.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Meble i Black Red White zapłacą klientom za wprowadzenie w błąd

(fot. pixabay.com)

Salony meblarskie Agata Meble i Black Red White mają zapłacić klientom 10 proc. wartości zakupów za wprowadzenie ich w błąd – taką decyzję podjął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Agata Meble i Black Red White na początku ub.r. reklamowały swoje oferty hasłem „Rabat na cały asortyment”. Wynikało z nich, że klient otrzyma „10-procentowy rabat na cały asortyment”, a w Agata Meble dodatkowo może wybrać nieoprocentowane raty. W rzeczywistości nie można było skorzystać z rabatu, jeśli produkty były objęte innymi promocjami. Nie tylko nie poinformowano o tym w reklamach, ale też brakowało w nich odniesienia do regulaminów, które informowałyby o rzeczywistych warunkach promocji.
Decyzją UOKiK Agata Meble oraz Black Red White mają wypłacić klientom, którzy nabyli produkty w obu salonach w określonym terminie, 10 proc. wartości zakupów. Ponadto obie firmy poinformują klientów o decyzji UOKiK na łamach dzienników ogólnopolskich. Agata Meble i Black Red White zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom.

(IKO, 19.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY