Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Gessler promuje wina Jacob's Creek

Mateusz Gessler (fot. materiały prasowe)

Mateusz Gessler, juror programu "MasterChef Junior" w TVN, został ambasadorem australijskich win Jacob’s Creek.

W materiałach wideo publikowanych na stronie internetowej i Facebooku marki Mateusz Gessler wspólnie z zaproszonymi gośćmi rozmawia na temat jedzenia i wina. Oprócz tego na wybranych butelkach win Jacob’s Creek pojawią się materiały informujące o współpracy Gesslera z marką.
Za działania PR odpowiada agencja MSL Group, za digital - Havas Media, a za tworzenie materiałów wideo - agencja IQ Marketing.

(DR, PR, 05.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raiffeisen-Leasing zaprasza agencje reklamowe do przetargu

Raiffeisen-Leasing Polska wysłał do wybranych agencji reklamowych zaproszenie do złożenia oferty dotyczącej realizacji kampanii.

Do zadań wybranej agencji należeć ma m.in. przygotowanie segmentacji klientów i charakterystyki proponowanych segmentów, przygotowanie kreatywnej kampanii marketingowej, przygotowanie kompleksowej komunikacji do grup klientów (kreacja, dobór kanałów i komunikatów, realizacja, propozycja dostawców usług), uruchomienie call center po kampanii komunikacyjnej, przygotowanie narzędzi IT do zarządzania procesem sprzedażowym i wynikami, przygotowanie dokumentacji procesowej, koordynacja wszystkich działań w projekcie.

(AMS, 05.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo