Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oshee oficjalnym partnerem Ekstraklasy

(fot. materiały prasowe)

Ekstraklasa SA oraz firma Oshee podpisały dwuletni kontrakt, na mocy którego marka napojów izotonicznych został oficjalnym partnerem Ekstraklasy.

Umowa obowiązuje od 11 kolejki Ekstraklasy, czyli od 30 września br. Zwarta jest na sezony 2016/2017 i 2017/2018. Gwarantuje Oshee szereg działań promocyjnych, m.in. szeroką obecność w kanałach mediów społecznościowych Ekstraklasy oraz świadczenia telewizyjne. Oshee od listopada br. wprowadzi na rynek dwa napoje, na których będzie logotyp Ekstraklasy i herby wszystkich klubów piłkarskich występujących w tych rozgrywkach w obecnym sezonie.

(JM, 03.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 05, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Gessler promuje wina Jacob's Creek

Mateusz Gessler (fot. materiały prasowe)

Mateusz Gessler, juror programu "MasterChef Junior" w TVN, został ambasadorem australijskich win Jacob’s Creek.

W materiałach wideo publikowanych na stronie internetowej i Facebooku marki Mateusz Gessler wspólnie z zaproszonymi gośćmi rozmawia na temat jedzenia i wina. Oprócz tego na wybranych butelkach win Jacob’s Creek pojawią się materiały informujące o współpracy Gesslera z marką.
Za działania PR odpowiada agencja MSL Group, za digital - Havas Media, a za tworzenie materiałów wideo - agencja IQ Marketing.

(DR, PR, 05.10.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo