Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 21, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sieć Netto w radiowej kampanii promuje "młodą polską kapustkę"

(fot. pixabay.com)

Spółka Netto Polska, właściciel sieci marketów spożywczych Netto, w kampanii promuje "młodą polską kapustkę". To nawiązanie do Bartosza Kapustki, piłkarza reprezentacji Polski, bohatera meczu Polski z Irlandią Północną.

- Promujemy młodą kapustkę w hołdzie dla talentu naszego piłkarza Bartosza Kapustki – informuje Mariola Skolimowska, PR & communitations manager Netto Polska. Kampania od wczoraj prowadzona jest w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Jej kreację przygotował Michał Łanuszka.

Według ekspertów po pierwszym meczu Polski na Euro 2016 wartość marketingowa 19-letniego Bartosza Kapustki wzrosła do 700 tys. zł.

(DR, 21.06.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.