Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WPP ponownie liderem rankingu Effie Index; Starcom i Brain są w czołówce

Holding WPP ponownie znalazł się na pierwszym miejscu najnowszej edycji Effie Index - zestawienia najbardziej efektywnych firm komunikacyjnych świata. W czołówce europejskiego zestawienia znalazły się warszawskie firmy Starcom i Brain.

Holding WPP został liderem globalnego rankingu Effie już piąty rok z rzędu. Na kolejnych miejscach uplasowały się Omnicom i IPG. W zestawieniu sieci reklamowych zwyciężyła Ogilvy & Mather, wyprzedzając BBDO i McCann Worldgroup.
Najefektywniejszym reklamodawcą, podobnie jak przed rokiem, jest Coca-Cola, która wyprzedziła koncern Unilever. Na trzecim miejscu sklasyfikowano Procter & Gamble.
Warszawski oddział sieci Starcom uplasował się na ósmym miejscu w rankingu europejskich agencji sieciowych. Na dziewiątej pozycji w rankingu agencji niezależnych w Europie znalazła się warszawska agencja Brain.
Ranking Effie sporządzany jest na podstawie danych z ponad 40 lokalnych edycji konkursów Effie, przeprowadzonych w danym roku na całym świecie.

(LL, 29.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.