Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurozet gotowy na rozszerzenie grupy komercyjnej

Eurozet, właściciel m.in. Radia Zet, jako jedyny nadawca radiowy deklaruje gotowość do rozszerzenia grupy komercyjnej z 16-49 do 16-59 lat.

Nową definicję grupy komercyjnej (16-59) stosuje już kilka wydawnictw prasowych, m.in. Bauer, Burda Polska, Polityka (zgodnie z rekomendacją Izby Wydawców Prasy). Od kilku miesięcy posługuje się nią w kontaktach handlowych z domami mediowymi i reklamodawcami również Telewizja Polska. Gotowość do jej stosowania deklaruje biuro reklamy Eurozetu.
- Od kilku już lat obserwujemy zmianę wzorców zachowań konsumenckich w starszych grupach wiekowych, powodowaną naturalnym rozwojem rynku dóbr konsumenckich oraz rosnącą siłą nabywczą tej części społeczeństwa. Dostrzegają to także reklamodawcy i coraz częściej kierują przekazy ku starszym odbiorcom. Zmiany w profilach rozgłośni Eurozetu, jakie zaszły w ostatnich latach - w tym podniesienie wieku grupy celowej Radia Zet oraz powołanie nowej marki Radio Zet Gold - odzwierciedlają tę tendencję - wyjaśnia Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy Eurozetu. Dodaje, że już dziś duża część analiz w kierowanym przez niego biurze jest wykonywana właśnie w grupie wiekowej 16-59. - Jeśli nasi partnerzy wyrażą taką wolę, jesteśmy gotowi do zmiany w każdej chwili - mówi wprost Sroga. W jego opinii taka zmiana umocni pozycję radia jako medium reklamowego, gdyż skłonność do słuchania rośnie wraz z wiekiem odbiorców.
Eurozet to pierwszy nadawca radiowy skłonny wprowadzić na nowo zdefiniowaną grupę komercyjną. Grupa Radiowa Agory na ten temat się nie wypowiada. Grupa RMF poinformowała, że prowadzi w tej kwestii rozmowy z innymi nadawcami - nie ujawnia jednak z kim. Zmian core targetów dla swoich programów nie planuje Agencja Reklamy Polskiego Radia.

(BG, 11.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.