Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ukazał się bezpłatny "Głos Mordoru" dla pracowników korporacji

Pierwsze wydanie "Głosu Mordoru" (materiały prasowe)

"Głos Mordoru" powstał z myślą o pracownikach korporacji na warszawskim Mokotowie, w kwartale nazywanym „Mordorem”. Wczoraj do dystrybucji trafił pierwszy numer.

Według deklaracji wydawców, gazeta ma być odbiciem warszawskiego zagłębia korporacji. Oprócz artykułów o pracownikach, w tym osobach, które odeszły z korporacji i założyły własny biznes, znajdą się tam informacje o polecanych miejscach na lunch, sposobach na uliczne korki oraz o trendach korporacyjnych.
„Głos Mordoru” to projekt dwóch byłych pracownic korporacji, Justyny Szawłowskiej i Sisi Lohman. - Już widzimy, że są dwie kategorie czytelników. Jedna, która pracuje w korporacjach i to lubi, i druga, która już się wypaliła i chce uciekać. Chcemy, by każdy znalazł tam coś dla siebie – mówi Justyna Szawłowska.
Nakład pierwszego wydania wynosi 5 tys., numery będą rozdawane na przystankach autobusowych, ulicach Mokotowa oraz w lokalach partnerów projektu. Elektroniczna wersja znajduje się na stronie serwisu Glosmordoru.pl. „Głos Mordoru" jest bezpłatny. Wydawnictwo startuje jako miesięcznik, docelowo ma się stać dwutygodnikiem.

Dystrybucja pierwszego wydania (materiały prasowe)

(AMP, 24.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.