Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Claudia" zmienia się i drożeje od maja

Okładka "Claudii"

Miesięcznik "Claudia" (Burda International Polska) od wydania majowego jest droższa. W miesięczniku zmieniła się makieta i papier.

Cena "Claudii" wzrosła do 3,50 zł (dotychczas 2,99 zł). Zmieniona makieta uwzględnia poszerzenie działów: Moda, Uroda, Dziecko i Kuchnia. W piśmie przybyło tekstów o zdrowym stylu życia. Drukowane wydanie odsyła do Internetu - np. do materiałów z cyklu "Szkoła makijażu Claudii" umieszczanych na kanale YouTube magazynu. Zmieniona "Claudia" jest też dostępna w formie aplikacji (na Google Play i App Store).
Sprzedaż majowego wydania magazynu wspiera kampania reklamowa, która prowadzona jest w telewizji (TVP, Polsat, TVN, Film Box, CBS, Tele 5), radiu (sieci Plus, Vox, Wawa), kinach Helios i Internecie.
Majowy numer ukaże się dziś w nakładzie 326,5 tys. egz. Został wydrukowany na lepszym niż dotychczas papierze. Średnia sprzedaż ogółem "Claudii" w 2014 roku wyniosła 213 tys. egz. (dane ZKDP).

(IKO, 21.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.