"Claudia" zmienia się i drożeje od maja
Okładka "Claudii"
Miesięcznik "Claudia" (Burda International Polska) od wydania majowego jest droższa. W miesięczniku zmieniła się makieta i papier.
Cena "Claudii" wzrosła do 3,50 zł (dotychczas 2,99 zł). Zmieniona makieta uwzględnia poszerzenie działów: Moda, Uroda, Dziecko i Kuchnia. W piśmie przybyło tekstów o zdrowym stylu życia. Drukowane wydanie odsyła do Internetu - np. do materiałów z cyklu "Szkoła makijażu Claudii" umieszczanych na kanale YouTube magazynu. Zmieniona "Claudia" jest też dostępna w formie aplikacji (na Google Play i App Store).
Sprzedaż majowego wydania magazynu wspiera kampania reklamowa, która prowadzona jest w telewizji (TVP, Polsat, TVN, Film Box, CBS, Tele 5), radiu (sieci Plus, Vox, Wawa), kinach Helios i Internecie.
Majowy numer ukaże się dziś w nakładzie 326,5 tys. egz. Został wydrukowany na lepszym niż dotychczas papierze. Średnia sprzedaż ogółem "Claudii" w 2014 roku wyniosła 213 tys. egz. (dane ZKDP).
(IKO, 21.04.2015)