Wydanie: PRESS 03-04/2019

Wartość dodana

Tajniki swego warsztatu opisuje Maciej Głogowski, laureat Grand Press Economy.

Na początku zadaję pytanie sobie. Przed każdym wydaniem „Magazynu EKG” w Tok FM to pytanie brzmi dokładnie tak samo: jaką będziemy mieli dziś wartość dodaną dla naszych słuchaczy? Nie wiem czemu, ale dokładnie takie sformułowanie pomaga mi się przygotować. Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że chodzi o efekt tej audycji, o to, co z niej wyjdzie albo po prostu co z niej słuchacze zapamiętają. Ale mnie trzyma się jakoś ta „wartość dodana”. Nazwisko, a właściwie nazwiska gości „EKG” w połączeniu z wartością dodaną.

Maciej Głogowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.