Wydanie: PRESS 11/2016

Era reżysera

Gwarancją udanej reklamy jest to, że robi ją reżyser z najlepszymi predyspozycjami do danego projektu.

Reżyserzy związani z reklamowymi studiami produkcyjnymi na wyłączność to na świecie standard – w Polsce rynek na nowo odkrywa tego typu współpracę. Janusz Włodarski, dyrektor produkcji w Platige Image, z którym to studiem współpracuje na wyłączność np. Tomasz Bagiński, tłumaczy: – Na tym modelu zyskują wszyscy. Reżyserzy, pracując w stałym zespole z producentem, często mogą znaleźć ciekawsze rozwiązania dla klienta i agencji. Z kolei studio, rozbudowując portfolio reżyserów, wzbogaca swoją ofertę, rozwija się.

Jednym z producentów zatrudniających reżyserów na stałe jest także Papaya Films. Dla niego na wyłączność tworzą m.in. Jan Foryś i Julia Rogowska. – Pracujemy tak od trzech lat i to się sprawdza. Reżyser dostaje wsparcie producenta kreatywnego, zespół, który pomaga mu w rozwoju kariery, i możliwość pozostania w rezerwie, jeśli nie zrealizuje projektu w określonym czasie – mówi Kacper Sawicki, CEO i producent w Papaya Films.

Tadeusz Płaczkiewicz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.