Wydanie: PRESS 05/2015

Pisz tak, jakbyś...

Jedno obrazowe zdanie redaktora może skuteczniej pouczyć dziennikarza, jak ma pisać, niż żmudne poprawianie mu stylu w kolejnych tekstach.

Dziś, gdy wszystkie redakcje korzystają z usług freelancerów, a ci piszą zwykle do kilku różnych tytułów, pierwszym warunkiem udanej współpracy jest szybkie załapanie stylu pisma. Zamiast podsuwać dziennikarzowi obszerne style booki, których okrojone redakcje nie mają czasu sporządzać, a trzaskający teksty na akord freelancerzy – czytać, potrzebna jest krótka, dobitna instrukcja.

Elżbieta Turlej, „Polityka”

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.