Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 04/2012

Lekko o niczym

Z Włodkiem Markowiczem i Karolem Paciorkiem z Lekko Stronniczego rozmawia Beata Biel

W każdym odcinku pokazujecie panią Kasię w bieliźnie. Dlaczego nie facetów w slipkach? 

W.M.: Ten program prowadzą faceci, więc wolą oglądać i pokazywać kobiety.

Czy pani Kasia to wymóg targetu? 

K.P.: Nie, wymyśliliśmy ją przypadkiem. Pierwszy raz powiedzieliśmy o pani Kasi w trzecim odcinku Lekko Stronniczego, pojawiła się w piątym. Nikt nie dawał nam informacji zwrotnej, czy się podoba, ale po kilkudziesięciu odcinkach stało się dla nas jasne, że to już część tradycji.

Aby mieć widownię w sieci, trzeba sięgać po narzędzia sprawdzone w tabloidach?

W.M.: Nie jesteśmy telewizją publiczną, nie mamy misji, nie musimy nikogo edukować. Jeżeli ludzie szukają w Internecie nagości, to i tak ją znajdą. Ale jeśli pani Kasia jest tak odbierana, muszę się z tym pogodzić.

Jakie jeszcze tabloidowe chwyty stosujecie? 

W.M.: Kiedyś mieliśmy w programie tematy z Pudelka, zrezygnowaliśmy z nich właśnie dlatego, że były tabloidowe.

Obejrzałam odcinek pod tytułem „Antykomor”, myśląc, że powiecie coś ciekawego o wolności w Internecie. Tymczasem dowiedziałam się, że kobiety w okresie napięcia przedmiesiączkowego powinny nosić wielki baner z napisem: „Będę miała ciotę”. Lekka żenada.

K.P.: Gdybyśmy mieli podchodzić do tematu seksualności poważnie, to nasz program byłby  wyjątkowo nudny. Nie możemy trafić do wszystkich. Jeżeli kogoś nie bawią takie żarty, po prostu nie jest naszym widzem. Żartujemy też z samych siebie i staramy się trzymać dystans.

Beata Biel

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.