Wydanie: PRESS 01/2012

Dobry żart ma wielu ojców

Szymon Majewski w reklamach banku PKO BP jest sobą. To znaczy, że większość tekstów piszą mu inni.

Trudno oprzeć się wrażeniu, że utalentowany komik, który przed telewizory ściągał miliony widzów i sympatyków „Szymon Majewski Show”, sypie pomysłami jak z rękawa, a wymyślanie zabawnych spotów dla szacownego banku to dla niego bułka z masłem. Jednak prawda jest taka, że sukces programu satyrycznego w TVN i kampanii reklamowej PKO BP to suma zasług Majewskiego, copywriterów, scenarzystów, researcherów, producentów, redaktorów, dziennikarzy… Nad scenariuszem i realizacją każdego odcinka czy spotu pracuje bowiem sztab ludzi. Wymyślają dialogi i tworzą postaci, w które wciela się komik. I choć Majewski niekiedy forsuje własne pomysły, a na planie może pozwolić sobie na spontaniczność, to realizacja produkcji przebiega według ścisłych wytycznych.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.