Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Maryja notuje wyniki słuchalności najlepsze od lat. 712 tys. słuchaczy w 2024 roku

W zeszłym roku Radia Maryja każdego dnia słuchało 712 tys. słuchaczy – o 101 tys. więcej niż w 2023 roku (fot. Paweł Skraba/PAP)

Radio Maryja – po zmianach w mediach publicznych – notuje najlepsze wyniki słuchalności od lat.

"Presserwis" przeanalizował dane z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar i Adres:Media wśród słuchaczy w wieku 15-75 lat.

Daleko do historycznych rekordów

W 2024 roku Radio Maryja uzyskało 2,2 proc. udziału w czasie słuchania. Po raz ostatni stacja przekroczyła 2 proc. słuchalności w 2014 roku (2,07 proc.). Późnej notowała spadki. Najgorszy wynik stacja zanotowała w 2020 roku (1,38 proc.). W 2021 roku i 2022 roku miała po 1,54 proc. udziału, a w 2023 roku – 1,81 proc.

Czytaj też: Radio I Archidiecezji Białostockiej zrezygnowało z serwisów Republiki. "Budziły kontrowersje"

Radiu Maryja daleko jednak do historycznych rekordów. Najlepsze okazały się dla rozgłośni 2001 rok (3,75 proc.), w którym zaczęło realizować badanie Radio Track, a także 2002 rok (3,32 proc.).

Z kolei zasięg dzienny Radia Maryja w 2024 roku wyniósł 2,43 proc. Po raz ostatni lepszy rezultat stacja uzyskała w 2018 roku (2,55 proc.), a do 2013 roku zasięg przekraczał 3 proc. 

W zeszłym roku Radia Maryja każdego dnia słuchało 712 tys. słuchaczy – o 101 tys. więcej niż w 2023 roku i o 139 tys. więcej niż w 2022 roku. W 2018 roku stację wybierało codziennie 748 tys. osób, a do 2013 roku – co najmniej 900 tys.

Czytaj też: KRRiT nadal zalega rozgłośniom regionalnym ponad 100 mln zł

(KOZ, 18.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.