Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Douglas rusza z kampanią z wirtualną influencerką stworzoną ze wsparciem AI

Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka (screen: YouTube/MullenLowe Warsaw)

Douglas rusza z kampanią nowej maskary Mini Maxi (marki własnej Douglas Collection), która promowana jest przez wirtualną influencerkę, stworzoną w technologii CGI ze wsparciem AI.

Na ambasadorkę nowej maskary Mini Maxi wybrano Meta Queen znaną m.in. na TikToku.

Czytaj też: Twarze influencerów w kampanii Godzina dla Ziemi WWF. "Bo woda była za słona"

MullenLowe Warsaw przygotowała 30-sekundowy film, który łączy świat wirtualny z rzeczywistością wielkiego miasta. Wirtualna influencerka Meta Queen przeprowadza test nowej maskary Mini Maxi, stosując popularny w kategorii beauty format przed/po.

Wideo promujące nową maskarę marki Douglas Collection można śledzić na kanale Meta Queen na TikToku, w social mediach własnych firmy Douglas oraz na YouTube. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Truskavka, a postać Meta Qeen opracował Krzysztof Kujawski, video director Humanverse.

Czytaj też: Donald Trump przeciwny zakazaniu TikToka w USA, bo Joe Biden to popiera

(AMS, 13.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.