Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po przejściu Bianki Mikołajewskiej z WP do TVP  |  Śląskojęzyczne media mogą otrzymywać dotacje  |  W Swipe.to od TVP została tylko garstka osób  |  "GW" liderem w pierwszym kwartale  |  ATM Grupa z mniejszymi przychodami  |  TV 4 bez bikini reality  |  Przyszłość serialu TVN "Detektywi"  |  Radio Warta FM uruchomiło kolejny nadajnik  |  TVN Warner Bros. Discovery pracuje nad programem  |  Red Carpet Media Group ma umowę  |  Jeszcze kilkanaście premier Teatru Telewizji  |  Akademia Kopernikańska wybiera, agencje protestują  |  BGK uruchamia  |  13 agencji w przetargu KPRM  |  "The Washington Post" mianował dyrektorkę  |  Reporter "Forbesa" aresztowany za informowanie o rosyjskich zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Kozłowska nie jest już dyrektorką komunikacji w PGE

Katarzyna Kozłowska przed PGE pracowała m.in. w Polskiej Telefonii Cyfrowej Era, Polkomtel S.A., PL.2012, Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Canal+ (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Kozłowska, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A., odeszła z firmy za porozumieniem stron. 

Biuro prasowe PGE poinformowało "Presserwis", że nie jest jeszcze znana osoba, która ma zastąpić Katarzynę Kozłowską na jej stanowisku. Pion Komunikacji i Marketingu, którym zarządzała, odpowiadał za kompleksową komunikację korporacyjną, marketing i reklamę, badania rynku, relacje inwestorskie i ESG, sponsoring i działalność społeczną oraz komunikację wewnętrzną dla całej Grupy PGE.

Podczas czteroletniej pracy w PGE Kozłowska odpowiadała za realizację działań i kampanii budujących wizerunek PGE jako lidera zielonej zmiany (kampanie „Prowadzimy w zielonej zmianie”, „Strategia#PGE2050”) oraz na zwiększeniu zaangażowania PGE w mecenat kultury (kampanie „Zapraszamy wszystkich do bywania”).

Przed podjęciem pracy w PGE ponad dwadzieścia lat pracowała na stanowiskach menedżerskich w sektorze telekomunikacyjnym: w Polskiej Telefonii Cyfrowej Era (dzisiaj T-Mobile) i Polkomtel S.A. spółce PL.2012, jak również w PGE Energia Jądrowa 1, Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Canal+.

Kozłowska specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją strategiczną, planowaniu i wdrażaniu kampanii wizerunkowych i produktowych. Realizowała zadania z zakresu komunikacji marketingowej w trudnych z punktu widzenia akceptacji społecznej projektach inwestycyjnych w sektorze energetycznym i telekomunikacyjnym.

Katarzyna Kozłowska ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Zarządzania i Finansów i obroniła pracę doktorską na temat komunikacji marketingowej w inwestycjach społecznie wrażliwych w sektorze energetycznym. Skończyła również podyplomowe Studia Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowe Studia Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Z wykształcenia jest filologiem polskim.

(CP, 16.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.