Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More

IMM monitoruje media od ponad 20 lat (screen: imm.com.pl, psmm.pl)

Instytut Monitorowania Mediów podpisał umowę inwestycyjną z PSMM Monitoring & More. Firmy na razie będą działały pod dotychczasowymi nazwami, a dzięki fuzji chcą się wzmocnić technologicznie i kapitałowo.

Według informacji podanych przez Wirtualnemedia.pl dotychczasowy zarząd PSMM Monitorng & More został powiększony o: Pawła Sanowskiego (pozostaje też prezesem IMM), Agatę Andruszkiewicz i Krzysztofa Sitkiewicza. Natomiast Piotr Długi (jeden z udziałowców PSMM) wszedł do rady nadzorczej IMM.

Czytaj też: Konsumenci nie czują się bezpiecznie – wynika z badania Kantar Global Monitor

W związku z fuzją w obu firmach trwa obecnie procedura due dilligence. Prezesem PSMM pozostaje Sebastian Bykowski (jest też udziałowcem). "Presserwisowi" nie udało się z nim wczoraj skontaktować.

Firmy mają działać pod swoimi dotychczasowymi nazwami, ale będą też tworzyć wspólne produkty.

Na początku stycznia Instytut Monitorowania Mediów kupił spółkę Newspoint, która również zajmuje się analityką mediów.

Czytaj też: Najlepsi dziennikarze medyczni nagrodzeni przez Stowarzyszenie Dziennikarze dla Zdrowia

(KAP, 30.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.