Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 20, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krajowy Instytut Mediów prowadzi przetarg na badanie założycielskie

Termin składania ofert w przetargu mija na początku maja (screen Kim.gov.pl)

Krajowy Instytut Mediów rozpisał przetarg na wykonawcę badania założycielskiego.

Wybrana firma ma dostarczać dane populacyjne na temat konsumpcji usług medialnych i posiadania urządzeń do ich odbioru. KIM chce, by w drugim półroczu 2023 roku firma zrealizowała 4,6 tys. kompletów wywiadów z respondentami. Termin składania ofert w przetargu mija na początku maja 2023 roku.

Czytaj też: W majowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są "Fakty"

Obecnie Krajowy Instytut Mediów realizuje badanie założycielskie we własnym zakresie. Wywiady realizuje dla KIM grupa rachmistrzów.

(KOZ, 20.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.