Do końca drugiego kwartału prasa ma być sprzedawana już w połowie sieci Lidla
Sieć dyskontów Lidl rozpoczęła sprzedaż prasy od testów w 11 sklepach w listopadzie 2020 roku (fot. Jakub Kaminski/East News)
Do końca drugiego kwartału standy z prasą pojawią w co drugim sklepie Lidla. Tam, gdzie są już dostępne, wystawiane jest do sprzedaży do 100 tytułów.
- Tradycyjna prasa wciąż cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów, dlatego w odpowiedzi na ich oczekiwania umieściliśmy stojaki z prasą w wybranych sklepach - mówi "Presserwisowi" Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidlu.
Punktów Lidla z prasą przybywa od końca marca. W jednej z warszawskich placówek sieci, obsługiwanej przez Garmond Press, znaleźliśmy w ofercie tytuły Ringier Axel Springer Polska ("Newsweek Polska", „Newsweek Psychologia”, „Newsweek Historia”, „Forbes Women”), Burdy Media Polska (m.in. „National Geographic”, „Glamour”) i Bauera (pisma telewizyjne, poradniczo-rozrywkowe, „Motor”, „Przyjaciółka”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”). Były też takie tytuły, jak: "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło), "Działkowiec" (Wydawnictwo Działkowiec) czy "Nieznany Świat" (Wydawnictwo "Nieznany Świat").
Czytaj też: Edyta Poźniak wicedyrektorką radiowej Jedynki
W dystrybucji są też dzienniki: „Gazeta Polska”, „Fakt” i „Rzeczpospolita”.
(MZD, 05.04.2023)